نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
7022
-
الف
+

سلمان خان و عامرخان پس از 25 سال در یک فلم جدید همکاری می کنند

فلمنامه نویس هندوستانی از نگارش قسمت دوم فلم «Andaz Apna Apna» با بازی «سلمان خان» و «عامر خان» خبر داد.

به گزارش آی فیلم 2 ، «دیلیپ شاکلا» نویسنده هندوستانی هم اکنون مصروف نگارش قسمت دوم فلم قدیمی «Andaz Apna Apna» می باشد و گفته شده که «سلمان خان» و «عامر خان» در قسمت دوم این فلم نیز باید حضور داشته باشند.

در حالی که طرفداران سلمان و عامر بی صبرانه منتظر ساخت قسمت دوم این فلم هستند، «دیلیپ شاکلا» درباره فلمنامه آن به رسانه ها گفت: اکنون فلمنامه در حال پیشرفت است. سعی من این است که قسمت دوم «Andaz Apna Apna» داستان تماشایی تر از همیشه داشته باشد.

قسمت اول فلم «Andaz Apna Apna» با بازی «سلمان خان» ، «عامر خان» ، «کاریشما کاپور» و «راوینا تاندون» در 1994 میلادی اکران شده بود.

در این فلم «سلمان خان» و «عامر خان» کرکتر دو روزنامه نگار را داشتند که می خواستند از طریق ازدواج با دختران سرمایه دار، ثروتمند شوند.

هم اکنون «عامر خان» در حال ایفای نقش در فلم «لال سینگ» می باشد و «سلمان خان» نیز مصروف بازی در قسمت سوم فلم «دبنگ» است که گفته شده برای بازی در این فلم هفت کیلوگرام وزن خود را کم کرده است.

از سوی دیگر در برخی از رسانه ها گفته شده که امکان این که «رانویر سینگ» و «وارون داوان» به جای کرکتر های «سلمان خان» و «عامرخان» برای بازی در فلم «Andaz Apna Apna» انتخاب شود، وجود دارد.

درپیوند با این خبر بخوانید:

سلمان خان در دل داعش!

فلمبرداری فلم جدید «سلمان خان» در امریکا آغاز شد

بیوگرافی « عامر خان » بازیگر پرآوازه بالیوود+ تصاویر

م ح / ح ح

نظر شما
ارسال نظر